Η γυναίκα που απεικονίζεται στη φωτογραφία είναι η Amelia. Πρόκειται για μια "ψηφιακή υπάλληλο", δηλαδή για ένα σύστημα ρομποτικής εξυπηρέτησης, με εξελιγμένη δυνατότητα φωνητικής επικοινωνίας.
Στον "εγκέφαλο" της Amelia υπάρχει τεχνητή νοημοσύνη υψηλής στάθμης. Αυτή μπορεί να προγραμματιστεί με βασικά προϊόντα και συχνές συνομιλίες σε μια διαδικασία εξυπηρέτησης πώλησης. Έχει ωστόσο τη δυνατότητα να μαθαίνει από κάθε συναλλαγή. Συνεπώς η νοημοσύνη της γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη, ανταποκρινόμενη σε όλο και πιο απαιτητικές συνθήκες εξυπηρέτησης.
Η μεγάλη καινοτομία της Amelia είναι η δημιουργία αλγορίθμων κατανόησης των συναισθηματικών αντιδράσεων, κάτι που στην ουσία αποτελεί μια τεχνητή συναισθηματική νοημοσύνη.
Για ότι δεν μπορεί να αντιμετωπίσει η Amelia, παραπέμπει σε ανθρώπινο "συνεργάτη", παρακολουθώντας, όμως, την πραγματική συναλλαγή και μαθαίνοντας από αυτήν, ώστε να χρησιμοποιήσει τη γνώση αυτή αυτόματα σε επόμενη συναλλαγή.
Μέσω της κατασκευάστριας εταιρίας της, αυτοδιαφημίζεται ως η πιο σκληρά εργαζόμενη, που δεν κάνει λάθη, και είναι διαθέσιμη 24-7. Είπες κάτι;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου